پنجره ها و هولدرها در طراحی نقشه برش بسته بندی(dieline template)

هنوز اظهار نظری صورت نگرفته است

پنجره ها و هولدرها در طراحی نقشه برش بسته بندی(dieline template)

ساختار طراحی بسته بندی:

پنجره ها و هولدرها در طراحی نقشه برش بسته بندی(dieline template)

در این مقاله ما دستورالعمل و راهنمای مسیرهای ساخت و ایجاد برش  آسان برای پنجره ها و هولدرها را به شما پیشنهاد میدهیم.

طراحی بسته بندی به مهارت تکنیکی قوی ای احتیاج دارد که میتونه فقط از طریق مطالعات دقیق و بعد از سالها تجربه در یک حوزه مشخص بدست بیاید.

برای طراحی یک نقشه برش بسته بندی مناسب و قابل اجرا شما باید علم وسیعی درباره جزئیات تکنیکی از متریال های مورد استفاده داشته باشید، مانند کاربردی ترین تکنیک ها و مهمتر از همه محدودیت ها و همچنین پتانسیل ماشین آلات چاپ و تولید بسته بندی.

پنجره ها و هولدرها در طراحی نقشه برش بسته بندی(dieline template)طراحی  نقشه برش بسته بندی پروسه ای است که می تواند بصورت اتوماتیک در وبسایت تیغ و تا سفارش گرفته شود.کافیست شما فقط با دادن سایز مورد نظرتان(طول،عرض،ارتفاع) به نقشه اصلی و کاملا کاربردی دسترسی داشته باشید.

پنجره ها

موقعیت و وضعیت قرارگیری پنجره ها با توجه به نوع ساختار بسته بندی و ماشین آلات تولید بسته بندی و نیز پرکن ها تحت تاثیر قرار میگیرد ومیتوان برای محافظت بیشتر از محل خالی شده یک طلق  با گرماژ مناسب در قسمت خالی پنجره چسبانی شود.

پنجره های بزرگ، گوشه یا کناره سه کنج پنجره ها را ضعیف میکند و میتواند باعث بروزمشکلاتی از قبیل پارگی در طول مراحل تولید شود، بویژه در طول مراحل تا کردن و پروسه جعبه چسبانی.

نصب و بکارگیری طلق نیازمند یک فاصله حداقلی از حاشیه پنجره است تا مطمئن شوید که عملیات چسباندن به خوبی انجام می شود.

 

برای داشتن یک بسته بندی استاندارد، ما پیشنهاد می دهیم که محل برش پنجره ها را ( درهر شکلی) با فاصله حداقلی ۱۵ میلیمتر از محل تیغ و تا قرار دهید.انتخاب درست گرماژ مقوا و همچنین طلق مناسب باعث جبران  ضعف فضای خالی شده ی پنجره روی بسته بندی می شود.

پنجره ها و هولدرها در طراحی نقشه برش بسته بندی(dieline template)هولدرها

در طراحی هولدرها(نگهدارنده ها) حتما به فاصله مابین خطوط برش و تا توجه ویژه ای داشته باشید. قسمت های خالی شده(فضاهای منفی) خیلی نزدیک به حاشیه ها ممکن است منجر به مشکلات در مونتاژ شود، مانند: پارگی یا خم شدن.

اینها دلایلی هستند که فاصله حداقلی میان خط های برش از خط های تا باید ۱۰ میلیمتر باشد.

در بیشتر موارد، داشتن این فاصله قدرت خوبی برای هولدرها ایجاد می کند و امکان پارگی در پروسه مونتاژ کردن رو کاهش می دهد.

پنجره ها و هولدرها در طراحی نقشه برش بسته بندی(dieline template)


ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *