چطور با طراحی بسته بندی مادرها رو هدف قرار بدیم؟

هنوز اظهار نظری صورت نگرفته است

چطور با طراحی بسته بندی مادرها رو هدف قرار بدیم؟

چطور با طراحی بسته بندی مادرها رو هدف قرار بدیم؟

مادرت رو یک ابر قهرمان کن

مهم نیست که ما به چه سبکی زندگی میکنیم، مادرها همیشه تمایل دارند که یک ابر قهرمان باشند. طراحی بسته بندی باید این پیغام رو به مادرها منتقل کنه که آنها با خریدشون درست ترین کار رو برای خانواده اشون انجام میدن.

چه محصول کودک باشه، بسته بندی اسنک برای یک وعده ناهاریا یک کرم برای رفع جوش صورت نوجوانان، اگر مادرها برای خرید این محصولات مورد نظر هستند، این مفهوم رو بهشون منتقل کنید که این خرید درست ترین کاری هست که میتونن انجام بدهند.

 

متقاعد کن اهمیت این موضوع به مادرها

مادر ها میخواهند که یک ابر قهرمان باشند. اما در ضمن آنها نمیخواهند که این یک کار تمام وقت باشه. چه اون بسته بندی غذا یا زیبایی باشه، مجاب کن اونها رو که محصولت بین رقبا منحصربفرد و متمایزهست. تو به یک فاکتور متفاوت نیاز داری در مارکتینگ حتی اگر سطح مجاب کردن محصول شما با سایر محصولات مساوی باشه.

بسته بندی محصولت رو جذاب و مفرح طراحی کن

فقط بخاطر اینکه مادر ها محصولات سالم، ایمن و مناسب برای فرزندانشون  میخواهند به این معنی نیست که آنها زنانی محافظه کار و قدیمی هستند.

زمانی که یک طرح گرافیکی خسته کننده با یک پیغام مستقیم طراحی کنی، تو به هیچ نتیجه ای در رابطه با مشتری نمیرسی. پروسه طراحی بسته بندی باید المان ها جذاب رو مثل رنگهای روشن بسنجه و المان های خلاقانه رو در رساندن پیغام به مشتری مثل سایز فونت و قالب بسته بندی محصول محک بزنه.

زمینه سفید با فونت های آبی، مشکی و قهوه ای طبقه کالاهای بسته بندی ای شده ای رو که روزانه مادرها خرید انجام میدهند، خفه و پر میکنه.

پروسه طراحی خلاقانه بهتر، ممکنه موقعیتی باشه که نیازمند این باشه که دراین طبقه ها تفاوتی ایجاد کنی.

چطور با طراحی بسته بندی مادرها رو هدف قرار بدیم؟طبقه بندی بسته بندی کالاهای مصرفی روزانه مشتری جایی که مادر ها خرید میکنند

فقط کودکان نیستند کسانی که با بزرگ شدن تغیییر میکنند. مادرها هم براساس موقعیت فرزندانشان در موقعیت تغییر ذهنی هستند.

برند شما باید در مسیری که تعامل داشته باشه با مادران بازاریابی کنه.

اجازه بدهید نگاهی کنیم به موقعیت های متفاوت مسیر رشد کودک و اینکه چطور ما باید طراحی هایی رو که ارتباط برقرارمیکنه با مشتری خلق کنیم.

بسته بندی کالاهای مصرفی برای کودکان نوپا

بزرگترین دغدغه برای این طبقه بندی امنیت و سلامت هست. اگرچه مادران بسیار با نیازهای ۲۴ ساعته کودکانشون سرگرم و مشغول هستند ، اما در این موقعیت هم مادران حواسشون به تعهد حرفه ای مادری ایشون هست.

با افزایش مرخصی استحقاقی، مادران میتونن زمان بیشتری رو اختصاص بدهند به توجه کردن به محصولاتی که آنها برای فرزندانشون میخرند.

زمانیکه مجاب کردن مشتری مهم هست، میتونه خیلی کمک کننده باشه برای خریداران که بهشون اجازه بده که محصولی که میخرن سلامت و امن باشه.

البته یک نکته اساسی این هست که همه چیز تغییر میکنه اگر آنها یک کودک نوپایی در خانه داشته باشن که همه چیز رو به دنبال خودش میکشه به هر جایی که بره. با این وجود، یک طرح مخصوص هم میتواند توجه اشون را جلب بکند و نگه دارد و هم این که بتواند بهترین تصمیمات رو برای سلامت بچه هاشون ایجاد بکند.

از اونجاییکه کودکان نیاز به توجه دارند، اما کودکان نو پا به انرژی بیشتری نیاز دارند.

حتی بدون المان های حرفه ای، باید این رو در نظر داشته باشید که اگر مشتری شما در حال خرید برای یک کودک نوپا هست ، به دنبال یک کودک نوپا رفتن در کل روز میتونه بسیار خسته کننده باشه.

طراحی بسته بندی هایی که بتونه خرید رو برای این مادران آسان بکنه میتونه این پیام رو برسونه که به این مادران توجه میشه .

آیا شما در حال طراحی بسته بندی برای محصولات غذایی کودکان نوپا هست ؟

اینجا شما نیاز دارید که بدونید که کجا بچه ها سرمحصولات با مادرشون دعوا میکنن. مادرها شاید امیدوارن که فرزندانشون به غذاهای سالم توجه کنن اما در حقیقت آنها انتخاب های غذایی خوشمزه و با حال میخواهند.

اگر محصول شما حل کنه این مشکل رو، مطمئن شو طراحی بسته بندی شما میفهمه نیاز این مسئله روبه روشنی به خصوص برای مادران خیلی خسته.

یک المان خاص از سلامت خلق کن اما طوری اون روطراحی کن که نشه نادیده گرفت.

بسته بندی کالاهای مصرفی برای کودکان

زیپ پکیج ها (پکیج هایی که قابلیت فشرده شدن، تا شدن، له شدن… بعد از مصرف دارند) حالا بطور گسترده ای مثال های مورد پسند برای بسته بندی های دوستدار کودک هستند.

حالا که این نوع پکیج ها رایج شدند، ما گمان میکنیم که شرکت ها با سرعت به سمت ارائه کردن زیپ پکیج ها می روند  . البته این در صورتی واقعیت پیدا میکنه اگر این پیغام رو برسونید که چه مشکلی رو حل میکنه این پکیج ها برای مادرهای شلوغ.

محصولات غیر خوراکی نیاز دارن که نمایش داده بشه طراحیشون با ویژگی دوستدار کودک بودن.

کودکان متمایل و مستعد هستند که توجه نکنند و راحت حواسشون پرت بشه. مادرها دنبال محصولاتی هستند که نشکنند هم برای دلایل امنیتی و هم هزینه های جایگرینی.

بسته بندی کالاهای مصرفی برای نوجوانان

اگرچه نوجوانان کارت های اعتباری و یا پول نقد محدودی دارند اما همچنان مادرها برای بیشتر خریدهاشون تصمیم میگیرند.

در این مقطع زندگی نوجوانان آنها بیشتر لجوج و خودسر میشوند. بیشتر مادرها نظر نوجوانان را در نظر میگیرند زمانیکه آنها محصولی رو براشون میخرند.

در این حالت در بازاریابی که میکنی دو مدل مشتری رو در نظر بگیر. متقاعد کردن هدف خرید که هم (اولین تصمیم گیرنده) مادر و هم (استفاده کننده) نوجوان است. و هدف مهمتر اینکه تو اولین خرید رو بگیری و بعد تکرار اون رو.

چطور با طراحی بسته بندی مادرها رو هدف قرار بدیم؟بسته بندی کالاهای مصرفی دوستدار خانواده

مادرها به همچنین تصمیم گیرنده های اصلی و غالب هستند برای محصولاتی که بوسیله کل خانواده استفاده میشن. مگر اینکه مادرها موضعشون سلطه جو و حکم فرما باشه، بسته بندی محصول نیازمند این هست که تشویق کنه خریدار رو به یک محصول با پذیرش کل خانواده.

چطور آیا شما خشنود میکنید شوهر و بچه ها رو زمانیکه شما روبرو میشوید با نیازهای مادر؟

با نیازها، خواسته ها و تمایلات متفات و متنوع ، مهم هست که که نگه دارید هدف اصلی و اساسی رو.

استراتژی بازاریابی برندها موفق نخواهد بود اگر محصول ما تلاش کنه که پینگ پنگ بازی کنه با پکیج های خانواده، باید طوری ظراحی بشود که خشنود کنه همه ی خانواده رو.

بنابراین محک زدن و امتحان کردن خیلی مهمه و حدس زدن الویت ها و سلیقه های پدرها و مادرها یا بچه ها هست شبیه پرتاب کردن بازاریابی برندت در باد و امید داشتن به اینکه میشینه در جای درست.

با این تعاریف، نکته بسیار مهم این هست که استراتژی طرح بسته بندی اولیه ات رو خلق کنی.

برای کالاهای بسته بندی شده مصرفی خوراکی کمتر از ۲۷ درصد پایدار هستند در خانه مادرها…


ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *