از بسته بندی پلاستیک تا مقوا با هاینز

هنوز اظهار نظری صورت نگرفته است

از بسته بندی پلاستیک تا مقوا با هاینز

 

در این مقاله ما به شما توضیح می دهیم که چطور بسته بندی برند معروف “هاینز” از پلاستیک به مقوا رسید. ما نکاتی را برای کامل کردن موفقیت شما در این مسیر خواهیم گفت.

تغییر از بسته بندی پلاستیکی به مقوا در صنعت بسته بندی بسیار سخت است. خیلی از تولید کننده ها بر روی تحقیق در مورد متریال هایی که مناسب و حافظ محیط زیست هستند سرمایه گذاری می کنند. در هر صورت به خاطر چندین عامل هست که همچنان مطمئن نیستند که چه قدم هایی را می شود برداشت تا به این تغییر رسید و به هدف نزدیک شد.

 

“هاینز”

در ماه سپتامبر شرکت معروف “هاینز” این مسیر پیچیده را شروع کرد.آقای هاینشتاین، مدیر برند “هاینز” ادعا کرد که : ” ما می خواهیم تا سال ۲۰۲۵ صد در صد بسته بندی هایمان را قابل بازیافت، قابل استفاده مجدد یا تجزیه پذیر کنیم. بنابراین ما در مورد استفاده از روش سنتی بسته بندی پلاستیکی تجدید نظر کرده ایم. خریداران قدردان این راه حل خواهند بود و این تصمیم با تعهد پایدار ما اتقاق خواهد افتاد.”

هاینز برای پیشرفت بر روی بسته بندی با پوشش مولتی پک (یک بسته بندی برای چندین محصول) کار کرد. بنابراین بسته بندی مولتی پک دوستدار محیط زیست هاینز وارد بازار شد. این بسته بندی کاملاً قابل بازیافت است و به همچنین از هیچ چسبی استفاده نشده است و پنجاه درصد کمتر از متریالی (مقوا) استفاده شد که کل یک جعبه را پوشش می دهد.

این تغییر و تحول هر ساله، ۵۵۰ تن از پلاستیک را از روی قفسه های فروشگاه ها کاهش داده است.از بسته بندی پلاستیک تا مقوا با هاینز

سختی های جایگزینی پلاستیک با مقوا

جایگزینی پلاستیک با مقوا مطمئناً سختی های خودش را دارد. به همین خاطر طراحی بسته بندی های مقاوم و با دوام با مقوا شروع شد. این طراحی ها با توجه به الویت ها و شرایط تولید انبوه بسته بندی های محصولات انجام شد و اهداف مهمی مثل دوام و فاقد اثر مخرب بر محیط زیست را در نظر گرفت.از بسته بندی پلاستیک تا مقوا با هاینز

توصیه برای شرکت هایی که می خواهند در بسته خود تغییر ایجاد کنند

تغییردر بسته بندی بر روی خیلی از مباحث و زمینه های تجارت و کسب و کار اثر می گذارد، از پروسه شروع و تولید انبوه تا مدیریت برند.

ما توصیه می کنیم که شما تمام سهامداران شرکت را در زمینه تغییر بسته بندی که یکی از اهداف سرنوشت ساز و حساس است مشارکت بدهید.از بسته بندی پلاستیک تا مقوا با هاینز

نتیجه

آیا شما تصمیم گرفته اید که به جای استفاده از پلاستیک یک بسته بندی مقاوم و با دوام با مقوا داشته باشید ؟

پس به “تیغ و تا خوش” آمدید. ما برای شما نمونه اولیه طراحی و تولید می کنیم و تا پایان مسیر تولید انبوه در کنار شما هستیم.

یک بسته بندی با دوام با طراحی و متریال منحصر به فرد در “تیغ و تا” در دسترس شماست.

 

 

 

 


ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *