رنگ سال پنتون

هنوز اظهار نظری صورت نگرفته است

موسسه پنتون انتخاب امسال خود را انجام داده است: آبی کلاسیک ، رنگی که به سنت ها اشاره دارد ، و باید در سال های آینده بر روند بخش های بیشماری تأثیر بگذارد.

سال ۲۰۱۹ به پایان می رسد و وقت آن است که خط آن را ترسیم کنیم. این سال با بی ثباتی شدید بین المللی و همچنین تنش های سیاسی و اقتصادی همراه شد. به همین دلیل برای انتخاب معمول پنتون ۲۰۲۰ ، رنگ پرطرفدار سال جدید ، قرعه انتخاب روی رنگ آبی کلاسیک افتاد. این رنگ به طور سنتی با احساساتی مانند آرامش و ثبات و نگرش آرامش ، تأمل و انتظار همراه است.

اتاق نشیمن کلاسیک با دیوارهای آبی فانتزی

ما در عصری زندگی می کنیم که نیاز به اعتماد و امید دارد. Pantone 19-4052 Classic Blue ، سایه ای پایدار و قابل اعتماد از آبی است که دقیقاً این احساس قوام و اعتماد به نفس را منتقل می کند. با داشتن طنین عمیق ، بنیادی محکم است که می توانیم به آن اتکا کنیم. لاتریس آیزمن ، مدیر اجرایی پنتون گفت: “آبی کم مرز که یادآور آسمان بیکران شب بی نهایت است ، ما را تشویق می کند که فراتر از بدیهیات فکر کنیم تا به عمق و بیرون از جعبه فکر کنیم ، افق خود را گسترش داده و جریان ارتباطات را تقویت کنیم”.

بلوبری: آبی کلاسیک

یک تجربه چند حسی

برای نخستین بار در سال جاری ، Pantone از همکاری متخصصان حسی استفاده کرده است. متخصصان درموسیقی ، غذا ، مد ، زیبایی و فناوری درگیر شده اند تا رنگ آبی کلاسیک را به صدا ، بو ، احساس و مزه تبدیل کند.

آبی کلاسیک در لوازم جانبی آرایش

هدف این است که Classic Blue را به یک کد تبدیل کنیم ، با قلبها صحبت کنیم و نه تنها برای ذهن ، ولی جزئیات بیشتر در مورد این قسمت از پروژه فاش نشده است.

ژله بلوبری کلاسیک

آبی رنگ کلاسیک در بسته بندی

برای داشتن روند مرسوم در سال آینده ، خرید چند روسری آبی و کفش ، رنگ آمیزی مجدد دیوارهای اتاق خواب یا پختن یک شیرینی بلوبری کافی نخواهد بود. ما مانند برخی از پابلو پیکاسو های معاصر ، شما را به ایجاد یک نمونه اولیه بسته بندی با این مضمون به چالش می کشیم و پیشنهاد می کنیم تا از راه حل های بیشمار در فروشگاه ما ،بهترین استفاده را ببرید.

 


ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *